Header

Tuesday, September 18, 2007

Lirik yg secara terang-terangan

The Lima - Separuh Masa

Dulukan telah diberitahu
jangan menganggu di hujung minggu
nanti dia akan tahu
rahsia engkau dan aku

Kita sudah sama setuju
berjumpa hanya bila perlu
kerana kita sudah punya teman istimewa

Korus:
Kuhanyalah kekasih separuh masa
separuh lagi cinta untuk dia
janganlah kau meminta lebih dari itu

Kuhanyalah kekasih separuh masa
dari Isnin sampai Jumaat saja
jangan pula kau mengharap
berdampingan selalu denganku

Jika kau tak terima khabar
bererti dia ada di sini
jangan gatal meninggalkan pesan
curiga dia nanti

Tak perlu kata-kata manja
itu sudah sering kudengar
dari dia yang masih tidak tahu
adanya dirimu

Ku akui ada sesuatu antara kita
tetapi kutahu bukan seperti biasa

Author's note: Harap2 kta pendengar kat luar nih...jgn le ada yg terpengaruh ngan lirik lagu nih...sadis aku mendengarnya...lebih2 lagi yg bergelar suami2 nih jgn le buat kelaku yg mcm nih kat isteri2 korang...bukan kata suami je isteri pun jgnla..yg bergelar kekasih ke marka ke gewe ke sume jgnla ikut tebiat mcm lirik tuh....tp aku suke ngan lagu nih...hehe music dia mcm catchy sket...kuang3x...aku suka lagu je.
Camna?

2 Comments Uols:

prebetsabu said...

have no worries v, b kan " Lelaki Ini"... macam lirik lagu anuar zain tuhh...

tp mmg best pun lagu tuh... lagu je la. lirik kene ada tembok besar sikit.

masviona said...

Alhamdulillah...sejuk le hati ini mendengarnya...amin..moga2 berkekalan lah hendaknya...syukur kepadaMU ya Tuhanku.

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!