Header

Thursday, May 22, 2008

Sudah Tua Kah???

Umur belum mencecah 30-an tapi rambut dah ditumbuhi uban. Sudah tua kah kita bila rambut dah beruban??? Kenapa uban selalu dkaitkan dengan ketuaan seseorang??

Pic. sblh nih adlh merupa uban dirambut prebetsabu...weekend lepas masa tgh bermanja-manjaan tetiba je aku terperasan dengan 2 urat..eh tol ke urat erk..ke helai...lg ler xlogik...tol kot 2 urat rambutnye yg telah beruban.

Bila aku katakan kat dia dah tua tak pun rambut berpenyakit...xcukup zat n vitamin.. tapi cepat jer dibalasnya..dia kata bukan tua tapi nih sebab otak orang kuat berfikir, mikir itu..mikir ini, dulu lagi lah wat coding sume...banyak menggunakan otak sbb tuh ler smpai rambut pun dah beruban..huhuhu...layan kan ajerla....ahaksss.
Camna?

2 Comments Uols:

prebetsabu said...

ehemm... usia mendewasakan kita...
uban tu maknanya dah cukup matang la tu...
dah byk sgt telan asam garam kehidupan.. tu yg rambut jd putih..
wakakakak..

macho n sexy tau rambut uban.. tgk sultan perak tu..

masviona said...

hahahaha
iyo lah tuh...macho n sexy ler sgt
muahaaaa

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!