Header

Tuesday, June 03, 2008

Pasar Ikan Manhantan








Layan jerla latest piccies time santai2 kat The Manhantan Fish Market mid Valley weekend lepas . Avin Damia telah mengelemerkan kami sekeluarga di sana dengan membuat aksi2 yg leh gegarkan panggung. huhuh...

Camna?

7 Comments Uols:

prebetsabu said...

wah wah wah.. viona.. dah 3 posting berderet2 sume pasal makannnnnnnn je...

nak soh b gumuk kah... wakakaka.. takmo lah..

masviona said...

haaah la..bru terperasan pesal asyik posting psl makan jer nih erk...huhuh.
Kuat makan ke kita nih ek???ahakss
k lah next time citer psl lain lak

a^T04 said...

cam nak rase je makanan2 tu kak...alahai tomeinye baby akak...

masviona said...

yeke attie..sila2..ok gak makanan dia...syedap ler
baby akak yg tgh lasak skrang nih...huhuh.dh nk pndai berjalan dah tuhh...hari2 xleh dok diam sbb nk prektis berjalan.

prebetsabu said...

airtu kitorang try menu fisherman's giant mende ntah.. satu menu tu leh makan dalam 3 org.. aritu mendapat gak sendat perut nak perabih menu tu... ada ikan, udang, fries nasik cendawan... avin damia suke benor ngn ikan dia....

milkshake dia pun sodap... tp biasa la milkshake tak ilang haus, wat tambah lekit tekak je.. so oder la jgk air kosong satuupp!!

a^T04 said...

u've been tagged! plz visit my blog (entry: tag!) for further info. tq..

Ada Ayrissa said...

wah...syioknyaaa....

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!