Header

Tuesday, July 01, 2008

Skali Rasa Terus jatuh Chenta...


Alkisahnya malam semalam n smlm...eh betul ke ayat aku nih???ermm...haaa btol la kiranya dah 2 malam ler aku bagi Avin Damia merasa alaaa... yougurt utk budak² tu ler...Calsi Yum ke pa entah namanya..aku pun xtau spelling dia btol ke idak...lupa nk mengecek smlm.

Memula Prebetsabu la yg semangat nk bg lil princess tuh makan...ala nak bg tinggi mcm di lah tuh gamaknye. Yelahhh bukan ke dalam iklan tuh dia ada bgtau mcm tuh utk meningkatkan tumbesaran kanak² n menambahkan ketinggian gitu ler lebih kurang.

Tapi xsangka la plak, ingatkan Avin Damia xsuka kan...skali bagi rasa sket jer dulu, nak test powerkan..terus suka nak lagi n lagi..smpaikan kalu aku lambat bagi sket pun dh menjerit2 mintak disuapkan lagi....huhuhu...sabor jelah. Bila nampak sudu tuh aku halakan ke mulut Prebtesabu menjerit²....mintak suapkan ke mulut dia...padahal dalam mulut dia ada lagi.....lepas dah telan pndai tuh nganga² mulut mintak lagi....ooowhhh...so sweet, anak bonda nih...hehe.

sudahnye smpai sudu pun di gigit...huhu. layankan ajer lah anak kecil ini. ha lupa nk announce..sekarang Avin Damia dah pandai berdiri dan mula atur langkah. Tatih..tahih..selangkah..dua langkah...booommm jatuh terduduk...huhuh.aku sungguh teruja..xsaba sgt nak tggu dia pandai jalan...cepatler anak bonda prektis jer. Raya nih nak pkai baju kurung tak???? Wan dh jahit dh tuh...xbestla kalu Avin Damia xpndai jalan lagi...ermmm..harap sgt Avin Damia leh jalan before besday dia yg first..bulan 8 nih.





Camna?

4 Comments Uols:

prebetsabu said...

huhu.. mmg sesi mkn calci-yum ni satu sesi yg amat menarik!

tgk telatah avin damia... makan yogurt.. ye la kan yougurt ni rasa dia memula mcm masam2 n melekit gitu.. so tiap kali bomnda suap damia, tiap kali tu la dia akan wat riaksi muka menahan masa.. pastu geleng2 n angkat2 bahu.. pastu senyum2.. hihihiih...

sedap sgt kot sampai sudu pon dia takmo lepas......

insyaallah... dalam sebulan ni bole la kot dia mula berjalan... ehehhe...kedek kedek terkedek kedek...

a^T04 said...

hik hik...
sampai sudu pun x mo lepas ek..
comei nye die...

masviona said...

hhhuhuh....so sweet
ermmm...avin damia mmg tgh melasak skrang nih..tgk aksi2 dia pun leh menceriakan hati yg tgh berduka lara nih.

tipahvogue said...

alololo...sedapnya dia makannnnnnnnnnnnnnn.....

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!