Header

Tuesday, August 26, 2008

Child Gate

Disebabkan Avin Damia sungguh ler lasak n aktif sekali. Malah bukan itu saje dia juga aldh seorg anak dara yg teramat lah rajinnye. Sesapa yg berkenan nk wat calon menantu silalah chop awal² ye....ahakss sesi mepromotekan anak sendrik.

Nape sy berkata begitu kerana dia suka ler sgt menolong saya di dapur. Saya sebuk memasak didapur..(memasak ke???)kdng² jerla. saya sebuk wat urusan didapur dia lak sebuk mengemas pinggan mangkuk serta barang² didapur.

Maka kerana sayangkan anak..ayat xleh blahh jer tuan puan....kerana xnak benda² tak elok berlaku maka saya n prebetsabu bersepakat untuk memasang bendalah ini. Bendalah ini dah lama dibeli...kalu makanan tuh dah lama dah basi...tapi xleh dipasang coz xcukup panjang. Lepas dah beli extension dia hari ahad lepas kat laman anda sekangkang kera , Alamanda, Putrajaya barulah leh dipasang dgn jayanya.

Prebetsabu yg tekun memasang gate nih...kuar peluh² jantan dia tau..ahakss

Anak dia lak sebuk mengacau

Dah siap psng, so avin damia dah xleh kacau sy di dapur lagi. makanya selepas ini saya boleh memasak dengan tenang...tenang lah sgt kan...ahakss.

So lepas nih, smapai sini jerlah sempadan dia.


Camna?

2 Comments Uols:

Ms.Lilies said...

huhuhu...anak dara yg dah sihat..jangan dia ada inisiatif memanjat ke seberang udah le hehehe..

masviona said...

alhamdulillah...moga sihat slalu lah.
alamak...xde kot dia panjat...gate tuh tinggi lom terdaya lagi dia nk panjat tuh..takat sofa kat umah dia dia pandai ler...dah besar² nnti xtau ler...:)

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!