Header

Thursday, September 18, 2008

Ahh!! Time ni la ko nak putus !!!!

geram!!

beg laptop aku yg setia itu akhirnya arini telah membuat onar...

tali sandang dia tu putus.. atau lebih tepat, plastik belit tali dia tu dah patah.. so tali takde tpt nak belit...

tu.. bendalah plastik itam tu yg patah.......

so.. terkulai2 la tali sandang beg itu.. yg putus belah kanan.. belah kiri ok lagi... tp kekok la...

xpe.. aku rasa kedai leh repair kot..

nak beli beg laptop baru? takyah la bazir.. mahal !!!

repair je .. lgpon takat plastik tu je patah.. yg lain tip top maveles lagik...

kahkahkah
Camna?

1 Comments Uols:

masviona said...

Takde masa nyer b nak gi repair²...rasanya repair pun mahal gak ler b..baik beli yg baru jer

yeke???rasanyela...ahaksss..memandai² jer aku nih

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!