Header

Monday, September 22, 2008

Apa dah jadi ngn tradisi kad raya?

weh taun ni aku tak dpt sekeping pon kad...

tp..

klu nak kira, dah bertahun2 dah tak dpt kad raya... kahkahkah..

nape ek sejak dua menjak ni kad raya dah tak semeriah dulu..
dulu.. org jual kad rayani mcm jual goreng pisang panas...
dulu.. org pos kad raya byk gille
dulu.. koleksi kad raya org gantung2 kat umah..
dulu.. seronok dapat kad raya...
dulu.. dapat kad raya wajib balas...

kini.. dah macam tinggal kenangan jeee...

huhuuhuh...
Camna?

1 Comments Uols:

cendawanintim said...

naper tak bagi add kat kite, leh kita antor!

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!