Header

Friday, September 05, 2008

Avin Damia dah pandai jalan!!

yesza...

baik je dari pneumonia and demam dia, terus ligat n aktif kembali...

tak kasik can, terus praktis jalan.. uhuhuhu..

masih dikategorikan lesen L lagik.. tp ada improvemnet yang menberangsangkan.. banyak langkah dah bole tu.... layan vid dia nih.. hihihi

video



video


huhuuhhu yang ni lak vid damia dah malas nak jalan.... mengengsot je nak pass kan biskut dia kat bonda.. alahaii damia...

video


teruskan praktis.. moga dpat jalan ngn tegap menjelang raya.. maklumla.. Wan dah siapkan baju kurung utk raya.. takkan nak pakai tp merangkak lagi kot.. huhuuh

*amat lega tgk damia dah sehat n kembali aktif... alhamdulillah
Camna?

0 Comments Uols:

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!