Header

Monday, September 08, 2008

Baby Fruit

ala² Jedi lah plak

Malas nak criter panjang layankan ajer ler piccies anak dara cinonet nih ngan baju buah tembikai dia...besar sket baju nih.

Cadang nak simpan dulu tapi nmpk gayanya dia mcm berkenan jer. Masa awal² beli ritu dibuat mainnye baju nih mcm mintak dipakaikan kat dia ler. So aku pun pakai kan ajerla. Skali tgk cute lak dia bergaya ngan baju nih...ahaks


Kualiti gmbr agak kureng sket coz biasa ler amik waktu malam kan. Yang avin lak tengah melasak...al maklumlah org baru baik dari demam yg sungguh ler lama...so lasak dia lain mcm sket ler jadinyer.
Camna?

0 Comments Uols:

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!