Header

Saturday, September 20, 2008

Bayar tol punya pasal...

sbenarnyakan, aku cukup malas nak beratur masa nak bayar tol...

so pakai la touch n go..

tp TnG ni kene buka tingkap, touch, tutup tingkap n jalan.. still leceh...

kahkahkah.. dasar org tak sedar diuntung...

so pakai la smarttag.. mudah n pantas...

tp...

smarttag ada 1 jeeee.. plak tu dok dalam kete honda viona...

so almaklumla.. aku tgh boring drive sengsorang... sekali kat area tol aku terperasan lak plaza dia tu ada kaunter TnG... apalagas...

cek wallet.. aha.. ada duit spare...

terus g beli smarttag...






























punye la semangat, lps beli terus tepek dan dan tu jugak

kahkahkah
Camna?

3 Comments Uols:

cendawanintim said...

lepas ni mesti tak malas lagik kan..

perantau.timur.tengah said...

bro,

hati2.. org kata jgn tepek kat cermindepan tuh.. bukan ape.. mengurangkan risiko yang tak sepatutnya.. maklumlah benda tu bernilai kan.. ramai je org dengki nak amik .. even nampak dia punye tmpt gantung tuhje.. tapi depa kata konfem dalam kete ni ade smarttag

prebetsabu said...

cendawan - lps ni takde alasan lagi aku nak mgelat dari ajakan viona utk ke pusat membeli belah... kahkahkah padan muka aku..

perantau aka azral - a'a mmg pon dulu byk kes kene pecah cermin sbb nak curik smartag ni.. insyaallah segala langkah berjaga2 telah diambil..

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!