Header

Friday, September 19, 2008

Berbuka di perantauan 3... malas nak jalan.. balun kat hotel je

alamak.. tgk2 jam je dah kol 7pm la... nak buka dah... sib baik aku buka kat hotel ni je... punya la malas nak kuar.. kahkahkah.. sng aku amik pakej buffet dia je.... takyah penin2 kuar carik tpt buka...

suasana buffet kat star city... ramai yg lepak kat luar lagi... rombongan kompeni la tuh.. aku terus g amik makanan.. kahkahkah.. peduliks ngn org lain.. dah kol 7++...


kol 715 baru la dorang serbuuuu.. huhuuh.. aku dah dok rilek sbb mcm2 mknn aku dah ambik.. aku org terawal amik mknn.. duliks!


tu dia.. main dish... sambal udang petai.. lama gille tak mkn petai.. aku suke petai... !!


terbeliak bijik mata aku.. tgk2 ada ulam ngn budu... wallawehhh!! budu lagiii la lama tak mkn!! viona jgn jeles ek b dpt budu kat utara ni haaa.....

antara lauk2 yg ada....

ikan n ayam bakar....

tuu dia! tgk la meja aku.. makan sorang.. tp meja penuh... org yg lalu2 kat meja aku sume pandang semacam je kat aku.. ye la.. jarang org pi makan sengsorang.. mcm kera sumbang!!

kahkahkah.. aku pedulik apa.. tp agak segan la jugak.. meja penuh dgn makanan.. mcm setahun tak makan!!

ceeewah.. siap ada tarian zapin la plak... meriah meriah...

dah melantak nasik bagai, nak jugak dessert.. bubur kacang, buah n kueh.. tak mkn pon.. nafsu je lebih...
Camna?

0 Comments Uols:

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!