Header

Thursday, September 25, 2008

Berkobar pasang pelita....



adehhh..
malam smlm aku punya la semangat nak pasang pelita..

pelita tu dah dibeli dari tahun lepas punya raya...
aritu dah beli minyak tanah...

so cadangnye nak la nyalakan pelita.. maklumla.. org kata tujuh lekor?

rupanya semangat aku je yang berkobar2 menyala2.... tp pelita tu takleh nyala...
kahkahkah..
sbb botol pelita tu dah karat...
takleh buka nak masukkan minyak..

nak taruk minyak anti karat wd40 ... tp biasa la apabila seorang lelaki macam aku menyimpan barang, so hilang tersimpan je wd40 tuh... kahkahkah...
aku mmg tak terurus sikit.. sbb tu la dijodohkan ngn masviona yg very well arrange..
kiranya dia jadik pakar rujuk la...
klu pc tu org panggil index... huhuhuuh.. dalam kepala dia dah di indexkan duduk letak barang2 kat umah aku..
nak carik apape, tanya je dia...

kahkahkah..

so pelita itu aku simpan semula.. sampai la bole buka penutup yg berkarat itu....
Camna?

1 Comments Uols:

masviona said...

huhuhu....mmg kena perbanyakkan lapisan kesabaran dlm diri ku ini

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!