Header

Friday, September 19, 2008

Cuti Aidilfitri.?

kahkahkah...

mmg mood raya dah kembali...

tp dilema nak beraya kat mana tahun ni masih belom terungkai...

kelantan kah.. pj kah... kelantan kah.. pj kah.. kelantan..pj....

kahkahkah... ish napa aku suke gelak kahkahkah ek???...

ok.. aku sbenarnya ada 1 lagi dilema... ish ish ish dilema lagi..
masih berkisar pasal raya...

cuti raya..........

nak ambik bape hari?
igt nak ambik cuti panjaaaaaaaaaaanggg...

mula 30/09/2008 sampai la ke 10/10/2008... huhuuhuh

masuk dek akal tak?

kahkahkah.. dah namanya cuti ada berpuluh2 hari lagi...
serius beb.. cuti annual aku berpuluh2 ari lagi.... kene abiskan la camni...

tp klu lama sgt cuti, urusan pejabat aku camna lak nnti ek...

tak suke la dilema camni..

viona.. camna?
Camna?

1 Comments Uols:

pearlEJ said...

wahhhhh 10 hari tuuu... best arrr... ok per yang, cuti ada bnyk lg tu kann... apa lagik, raya puas2... hehehe.. :D

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!