Header

Friday, September 12, 2008

Dilema... raya tahun ni nak balik mana..?

uhuhuhuh..

aku caya sume org yg dah kawen akan rasa dilema ni..

tambah plak aku n viona kg memasing lain arah... PJ n klate....

patut tahun ni turn balik pj...

tp rasa mcm nak balik kg klate... dapat suasana kg..

lgpun pj dah slalu balik time weekend... tp beza balik biasa n balik raya...

camna nih?
Camna?

3 Comments Uols:

masviona said...

tak kisah jer memana pun..tp klu leh balik kelate best gak.
tp tuler v phm prasan b...sian kat mama abah kan..serba salah tol la

CatlinaFly said...

Same la situasi kita..masuk tahun ni dah 3 tahun beraya kat kelate...sebab umah mertua kat kulai , tiap2 minggu balik...

lagipun..jarang dpt jumpe mama abah kat kelate..bagi can lah...kene bertolak ansur...mcm tulah idup suami ister..give and take..

masviona said...

aah mmg kena give n take
tp along pun sian gak kat mertua..

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!