Header

Tuesday, September 23, 2008

Habisla aku.. bonda dah ngaja Damia.. baeekkk punya !!

hati aku kali ni betul gundah gulana...

smlm telah berlangsungnya sesi pembelajaran untuk avin damia, oleh bondanya sendiri...
blaja apa?

blaja SHOPPING.. boleh?

kahkahkah... sabo je la aku.. berkobar2 2 anak beranak ni nak g shopping...


dalam kete otw nak menuju destinasi.. bonda dah wat muka nakal dia.. damia lak blur je tak tau napa bonda wat muka nakal....

kahkahkah.. aku join damia blurr jugak...

turun dari kete, terus bonda pesan kat damia soh jalan sendirik...

mmg sah bonda nak perturun ilmu nih...

pimpim tangan melintas jalan.. pandang kanan, kirim kanan, lintasssss... laju sikit damia cepat iyaahhhh,,,

dan... itu la dia langkah damia yg pertama melangkah masuk ke pintu shopping mall... bonda memberi panduan n bimbingan....

kahkahkah...

nak jadik cerita, masuk2 je pintu tu, damia tergolek terlentang trang trang tang tergelinciss... terantuk sikit kepla.. nangis kuat gille..

dalam hati aku, "takpe.. damia bakal menjadi menyoping yg tidak tegar, bukan seperti bondanya itu.."

kahkahkah...

apa yg kitorang shopping, dan di mana?

biarla masviona yg citer... aku dah macam gille kuasa lak kat blog dia nih..

hep prebetsabu .. ko sedar sikit ni blog bini ko lah...

kahkahkah..
Camna?

3 Comments Uols:

lily lotus said...

like daughter like mother..hehe

prebetsabu said...

lps ni kang bonda ajar damia makeup lak..

kahkahkah..

masviona said...

:)...mana ada ajar...dia sendrik yg ngikut...ahakss

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!