Header

Wednesday, September 17, 2008

Pemenangnye ialah !!!! Hip hip horray !!

Akhirnya, aku dapat gak post kan PEMENANG Go Holiday Contest @ masvionanas !!

walaupon tak mendapat begitu byk respon, tp alhamdulillah ada jugak la sahabat2 blog masviona ni yg sudi berkongsi info, pandangan n cadangan... (ramai silent reader je blog masviona ni ek... bersuara la sikit.. ktiorang nak gak dgr...)

so atas pertimbangan dari segala aspek... spt ulasan dan info yg telah diberi oleh peserta2, maka dgn ini aku mengisytiharkan saudara Anonymous sbg pemenang...

kahkahkah...

awat la ko tak taruk nama wahai bro/sis Anonymous?

mujur ada email...

so pemenangney ialah bro/sis nicely_by@yahoo.com

check ur email ye.. !


kepada lelain yg mangambil bahagian, arigato huzaimas..........................
Camna?

3 Comments Uols:

Anonymous said...

eh..kita menang ke? tq2..
kite pompuan la. hihi..
nanti kite cek emel ye.
tq so much.

prebetsabu said...

hmm.. anonymous...

ntah2 org lain yg gatal2 ngaku ko nih..

kahkahkah...

takpe.. cek email....

Anonymous said...

dah emel da :)

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!