Header

Tuesday, September 16, 2008

Kembara Mahkota Minang+Jawa... Part 2

Arakian kisahnye....

ada sesuatu yg aku musykilkan...

sbb.... sepanjang perjalanan, aku terserempak ngn beberapa pemandangan yg mencurigakan...

konvoi 5-6 trak FRU beserta Trak sembur air tu....

tuu.. korang nampak x apa yang aku nampak.. konvoi segerombolan trak FRU.... ada apa ek? dorang nak pi standby kat ne tu.. Permatang pauh ke...?


haa.. korang tgk la punya la ramai brader FRU ni.. penuh bas.. lom masuk ngn trak dia pon penuh... ish.. selamat lagi ke dok Mesia nih?


dah abis ngn FRU.....

tak lama ngn tu plak, aku terserempak ngn konvoi askar2 lak....

konvoi askar2 ni pon ramai ga.. tp menghala ke selatan....


adakah aku yg terlebih prasangka... apa org kata.. paranoid?

maklumla.. skrg ni kecoh ke hulu ke hilir pasal ISA, pasal Kerajaan baru etc etc...

moga mesia aman makmur...
Camna?

0 Comments Uols:

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!