Header

Sunday, September 07, 2008

Lap..lip..lap..lip..lap

haaa... akhirnya.. tercapai gak cita2 kitorang nak pasang lampu liplap sempena ramadhan n syawal nih...

hiihih.. kitoang beli lampu ni kat carrefour midvalley smlm...

beli yang jenis disaluti plastik tu.. yg jenis kalis air tu...walau rege dia mahal dari yg biasa tu, tp atleast dia pakai LED... so takde la mudah blow mcm mentol biasa... n dsbbkn dia di salut, so lebih tahan lasak n waterproof.. mana la tau nnti kitorang nak wat kete berhias ke.. lilit je kat kete.. huahauhua.. tak pon, mana tau dtg meroyan nak deko laman.. haa.. lilit je lampu tu kat pokok kedondong tu haa.. hiksssss...

berpeluh gak aku nak pasang lampu ni.. nak pakukan penyangkut.. huuhuh.. tp best.. meriah !!!

test dulu lampu ni.... wokey cun!



tadaaa.. ni la dia hasilnye... nampak tak yang kaler merah2 oren tu la lampu liplap2... dalam kamera tak nampak sgt sbb lampu kalimantang tu terang.. hihihi...
Camna?

0 Comments Uols:

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!