Header

Sunday, September 28, 2008

Lelaki sahaja.... !!!!

kahkahkah...

lama gille rasanya tak melepak kaum lelaki shj!!!

smlm aktiviti padat!!
dah rasa mcm raya la plak.. sbb melayan karenah anak2 buah.. maklumla.. tahun ni raya kat PJ.. so sementara ada masa ni, layan la anak buah belah viona sblm dorang balik klate...

aku rasa bior la aku update aktiviti kitorang malam hari... lelain aktiviti kitorang yg amat byk arini, bior masviona yg update... sbb aku tau cara pengolahan aku tak menarik.. kahkahkah...

hmmm... aktiviti oleh kaum lelaki..

apakah dia aktiviti kaum lelaki ini?
tak lain tak bukan... melepak kedai mamak sambil makan rotiiiiiiiiii..
kahkahkah.. lama gille tak lepak kedai mamak....


dari kiri, Adam, Shafik and prebetsabu.... dua org tu anak buah belah viona.... sepupu damia la tuh....

air tangan mamak.. kahkahkah... teringat lak aku iklan Umobile.. "setengaahhhh gelas.. tak boleeeee"...

roti tampal.. si adam makan...

roti planta.. si shafik makan...

adam yg baru berusia 6 tahun, tp bdan macam budak darjah 5.. kekenyangan makan roti tampal.. kahkahkah..

ada lagi aktiviti kitorang lps tu..
nnti aku update dalam episod ke 2...
Camna?

0 Comments Uols:

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!