Header

Thursday, September 18, 2008

Mari dera Viona !!!

kahkahkah...

aku tgh mood kejam...

aku nak dera viona dgn mengatakan, aku ada beli something utk dia... hahahahah

aku beli masa menunggu nak dapat tpt makan kat Sunway mall smlm....

nak tau apa dia b beli? tunggu la b balik..

tp tatau la v suke ke idak.. sbb v pon tau b bukannya pandai nak pilih barang tuu...

kahkahkah.. penantian suatu penyeksaan....


so cuba la teka apa dalam kotak itu....

saba viona saba......................
Camna?

2 Comments Uols:

masviona said...

Yeaaayyy..mcm dah tau jer
CR..mesti la carlo rino kan???waaaa...betulke CR kegemaran ku itu?????btol ke b?
apa dia kasut ke????ke hbag????mcm handbag je sbb besar....tp nape tak beli sini jer...rugi ler b
v kan ada voucher 30% tuh...rugi ler kalu tak pakai..

prebetsabu said...

huhuuuhuuh

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!