Header

Thursday, September 11, 2008

Meriahnye Opisku


penuh ngan kad raya...:)

Sedar tak sedar dah 11 hari dah umat muslim di seluruh dunia nih berada di bulan penuh keberkatan nih kan. Maknanya tggl lagi plus minus 2 minggu lebih la, utk kita menyambut hari lebaran kan.



Sana sini mesti sume org tgh bz menghias whether rumah or opis malah supermarket pun sure meriah ngan deco raya nih kan. Jangan tak tau, kat opis aku pun tak ketinggalan tau. Semalam aku masuk² jer opis terus terperanjat ok. Meriah giler diorg hias opis tuh, penuh ngan gantungan kad raya jer..bukan tuh saja siap ada ketupat² lagi tuh.

2-3 hari lepas aku xde kat opis...ada meeting kat luar dan jugak wat kerja kat luar...so mmg aku xder menolong pun pasal sesi hias menghias nih.

Tapi diorg tuh sume mmg kreatif pun exspecially, ijam..hehehhe. Bukan kata menghias memasak pun terror dia tuh. so sesapa yg dpt jadi awek dia...kira senang ler sket..ada org nk tolong menhias n mengemas rumah nanti...ahakss

sumer gmbr kat luar....tempat aku tak terlibat ok...heheh

tak ketinggalan ketupat nasik.....yg berwarna warni

Camna?

0 Comments Uols:

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!