Header

Monday, October 06, 2008

Alahai jiranku...

masing2 tgh sebok ngn mood raya kan?

sebok kemas umah..
shopping..
balik kampong..

dalam pada tgh sebok balik kg, jgn kita leka n cuai...

nak d jadikan cerita.... jiran sebelah umah kitorang dah terlupa tutup pintu pagar depan umah...
kahkahkah.. pintu pagar besar tu.... bole? lupa !!!

so ternganga je...

bahaya ooo.. sng2 je org nak masuk nnti...
so kitorang sbg jiran yg peka (bukan busy body tau).. sms la jiran yg pintu terbuka tu..
rupanya mmg dorang lupa nak tutup... seronok sgt nak balik raya la tuh..

jdnya kitoang g la beli lock.. tolong lock kan pntu gate dia.. then satu salinan kunci kitorang tingal kat balai... huhuhuuh.. in case dia balik awal dari kg, leh terus amik kunci kat balai.. takyah tunggu kitorang... huhuuh..

baik kan kitorang??

moral of the story.. jgn leka... sentiasa berwaspada...

tu dia.. terngangaaaaaaaaaaaaa je gate....

dah lock dah.. rasa mcm keje majlis daerah lak menyita rumah yg tak bayar cukai.. kahkahkah...
Camna?

1 Comments Uols:

Anonymous said...

Syabas!! Jiran & masayarakat yg macam u all la yg patut dicontohi. Sgt peka & prihatin! Jadikan amalan!

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!