Header

Friday, October 17, 2008

Butang sebagai menu tambahan...


bukan...
bukan cendawan butang...

tetapi butang !!
ye butang baju...!!!

pernah rasa ke butang baju dicampor skali dalam resepi mee kari?
kahkahkah...

aku pon tak pernah rasa... tp si ijam dah pernah rasa !!!

tak senonoh betul kedai nih...
kitorang makan kat area pantai batu buruk, kuala terengganu...

cantek kedai mkn ni.. byk lampu2 liplap.. ada wafaf2 (pondok) utk org lepak2 sambil makan...

harga n menu bole tahan.. tp menu variety la.. dari goreng siam sampai ke western sume ada...

tp ntah camna, malang lak nasib ijam, dapat lak resepi khas mee kari yg ada butang baju..... huuhuhuh
bila panggil waiter dia, soh dia cek ada tak sesapa tukang masak yg tertanggal butang.. dia p cek.. takde...
so boleh diandaikan, kilang yg wat mee tu kot yg tercampor ngn butang... ntah la...

hai.. memula aritu minum air keret susu limau.. skrg ni mee kari butang lak.. !!


ni menu aku.. hot dog.. aku igt just hot dog biasa.. rupanya siap ada fries bagai...


ni la dia Mee Kari Butang...........
Camna?

1 Comments Uols:

masviona said...

huhuhuh...siannye kat ijam...butang baju jadi hidangan mkn malam.

giler nye kedai tuh...camne ler leh tak perasan tu kan

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!