Header

Wednesday, October 15, 2008

Hati aku runsing....

semalam, viona bgtau aku anak kitorang, avin damia mcm dah mula tak sehat...
malam kelmarin dia tak lena tido...

cirit birit...
badan plak panas mcm nak demam...

aduuyaaii.. dugaan datang lagi..
damia ni klu sakit sure teruk...

ditambah plak lagi ngn 1 bende yg baru viona realise...
damia mcm ada bisul..
tak tau la nak kata bisul ke apa.. tp mcm membengkak kat celah kelangkang..
Ya Allah.. isaunya aku..

ptg smlm lps viona keje, terus aku kol nak tau apa perkembangan damia lps amik dari nursery..
dia bgtau, nrsery kata damia sgt tidak aktif.. melepek je..
dan dan tu aku mintak viona g htr damia ke klinik... takut ada something yg serius...

klinik diagnose damia diarrhea...
so Dr tu b la ubat..
pastu viona tunjuk la "bisul" kat kelangkang damia...
Dr tu kata dia takut bende tu serius.. takut yg bengkak tu ialah kelenjar/urat2 dia..
so dia terus tulis surat refer pada hospital...

ya allah.. aku dgr tu dari viona, aku terus hilang fokus...
rasa nak balik je kl terus...

maybe damia terpaksa dirujuk ke sergeon...
maybe "bisul" dia perlu dipotong...

Jom kawan2... tolong doakan kami..
moga2 damia tidak menghadapi sebarang masalah yg serius... amiinn..

esk viona MC.. Dr bg.. takpe la.. jaga la damia tu leklok.. damia klu tgh tak sehat, mmg dia manja lebih.. nak menempek je kat org...

Camna?

3 Comments Uols:

eedany said...

semoga tak ada apa2 kat avin... Insyallah.

:)

prebetsabu said...

tq eedany...

wahh eedany nak kejar takhta pengomen tegar blog masvionanas ke...

kahkahkah

masviona said...

eedany:
tq doakan anak weols..

B..pekata lepas nih kita wat contest lagi nak...kasi hadiah utk pengomen tegar..ok apa...maknanya kita menghargai mereka..mesti diorg suke kan

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!