Header

Thursday, October 09, 2008

Loket utk Mama...

Nak citer ni..
aritu masa balik beraya kat klate. kitorang sempat lagi menyinggah kat kedai emas tau..
kahkahkah..

bukan apa.. tp sbenarnya nak p amik loket yg kitorang dah tempah utk mama lama dulu..
sbb mama ada batu loket.. tp takde ikat.. so kitorang bawak la balik kg, nak soh ikat emas...

menantu bersama mama mertuanye.. sang menantu sedang menunjukkan batu loket yg dah siap diikat emas utk diberikan pada ibu mertuanya... si ibu mertua nampak mcm teruja n seronok... huuhuhh..


lawa la plak bila dah ikat kan...?
nampak kemas n simple but elegant kan...

dan seperti biasa, klu dah namanya Masviona, tak sah la singgah kedai emas tanpa menyambar sesuatu yg lain..
tp kali ni dia tak sambar utk dirinya, tp sambar utk anakanda dia.. si damia..
kitorang belikan damia gelang kaki yg bole di buat gelang tangan.. ala yg ada penyangkut kat dua dua belah tu...

uhuhuhuh..

nnti la wat entry pasal gelang damia lak...
Camna?

4 Comments Uols:

Koboi mana boleh minum air Susu!! said...

aku TAG ko berdua... wakakakakaka... JAJA punye angkara

masviona said...

huhuh..kena TAG ke!!!
xper nnti kita wat n3 yer..:)

lily lotus said...

wahh cantiknya..pasni jd menantu kesayanganlah ;)

masviona said...

heheh...bukan mcm tu niat dihati...:)

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!