Header

Tuesday, November 25, 2008

Damia di pagi hari..

aku kan skrg tgh demam kamera....

pagi tadi, spt biasa, seawal bangun tido je, damia biasanya sgt ceria...
pagi tadi dia bangun je tido, terus main dgn kotak simpanan barangan mandian dia.. khusyuk betul.. dgn rambut yg serabai.. hahaha...



Camna?

8 Comments Uols:

mummy Darin said...

model di pagi hari.. buah hati kesayangan.. serabai cemana pun.. tetap comel kan...

mummy Darin said...

seminggu dua ni.. nampaknya akan byklah gambar Avin Damia bersama kamera itu.. oh tak lupa.. isteri terchenta.. V.. tul tak Prebetsabu

prebetsabu said...

bukan seminggu dua... mlm ni or esk dah kene pulang dah kamera tu.. adik nak pakai dah...

waaa.... sedey la plak..

err.. viona.. camna nih.. lulus tak...

tuberose78 said...

apalagas... beli ler kamera baruuuu!!

tuberose78 said...

suker tgk rambut avin.. cam mushroom! ii liiike...

* ayu * said...

gamba damia yg last tu santek!

prebetsabu said...

ayu: tengkiu... payah sbenarnya nak dpt shot cantik sbb damia tak duduk diam...

CuTeMiUt78 said...

serabai camne pun.. avin still cute tau..

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!