Header

Friday, November 28, 2008

Prebetsabu-lens.....Jom Pakat Terjah

Oklah uols semua kata prebetsabu kejam kan.....ahakss...dah dia sendirik yg ngaku kan...huhuh

Tak perla..kalu prebetsabu kejam...masviona baik hati kan...kan..kan.

Meh la aku war² kan blog bawwwhu prebetsabu tuh.....nih dia..--------> Budak Darjah Lima a.k.a prebetsabu- lense (blog photo prebetsabu).....so uols sume jemput ler masuk sini jer.....just click ok...n

Nilaikan sendiri hasil budak baru belajar tuh...aku xleh komen coz aku buta seni sket...klu tanya aku sume aku ckp lawa....ahaksss.

Entahler setakat nih aku tak teruja pun nak godek D80 dia tuh...pas2 nih dtg kot semangat tuh coz lerrrnii pun aku bz jugak nih...byk benda dlm pala...tuh yg xleh fokus tuh...but digicam sony color hijau dh ada dlm pala nih...harus aku cari n gi terjah kedai camera kat kelantan nih....aduyaiiii...nasib ler gaji dah clear...ahaks.
Camna?

4 Comments Uols:

CuTeMiUt78 said...

oh.. bagus2 viona.. pas ni blh terjah blog prebetsabu.. heh..heh..heh..

cendawanintim said...

terjahhhhhh, jangan tak terjahhhhhh!!

tuberose78 said...

wah.. wah.. wah.. mentang2 ler dapek kamera baru sebijik, blog pon blog baru tuuuu...!

mummy Darin said...

rezekilah kedai kat kelantan tu yek...sebab ada org nak beli kamera baru :D

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!