Header

Sunday, November 09, 2008

Viona ada hobi baru...

ntah napa skrg ni aku meroyan lak nak wat n3 surprise2...
n3 yg soh kroang tertanya2...

kahkahkah...
padan muka korang...

setelah misteri napa viona dah tak eran kat henpon aku terurai disini,
sekarang aku nak tambah 1 lagi misteri...
sekarang viona ada hobi baru........

apakah itu???????


*hint- aku nak kene tgk citer zorro la lps ni........
Camna?

4 Comments Uols:

CuTeMiUt78 said...

oh..oh.. apakah hobi baru itu..

p/s: napa plak kena tgk zorro

masviona said...

hohoho...baru ke????
bukan hobi baru pun...hobi dah lama cumanya baru leh di implemen kan...uhukss

mummy Darin said...

alamak.. x boleh agak ler..

masviona said...

mummy darin:
tunggu next n3 ye..:)

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!