Header

Wednesday, December 31, 2008

lagi2 perabih duit..!

nampak gayanya, aku mcm dah berjangkit la penyakit si masviona nih..

dok nak membeli je la plak...


ituhari dah perabih utk hobi kuda..

kali ni perabih utk hobi kamera la plak...

ish..
tak dpt tahan la nafsu kebelakangan ni..


nampak mcm membazir ke kan..

tp tu la..
sesekali invest dlm bende yg ktia minat kan..
apa salahnya.. demi kepuasan diri...
tak gitu?

dok penat2 carik duit, sesekali manjakan la diri dgn beli barang yg kita suke kan?


dipilih dipilih dipilih.........

ni yg aku sambar.... huahuahua


*viona jeling2 je aku dok perabih duit.. jgn marah aaa...



Camna?

2 Comments Uols:

Nurmala said...

hahaha...kan dah kena jeling2..

CuTeMiUt78 said...

heh..heh...heh.. jeling2 manja gitu..

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!