Header

Tuesday, December 09, 2008

T-shirt n Jeans

Mari kita perkenalkan model t-shirt n jeans kanak² yg baru AVIN NURDAMIA ALHAMRA......

muka lalok nak tido

Avin damia yg mengayakan t-shirt from bali n seluar jeans raya puasa hari tuh

model yg sudah mengantuk.....but still mau kacau walidnya tido

model yg mengacau walidnya tertido di hall bawah dgn mengorek hidung, mulut n telinga....ahakss

Tetiba bondanya mula terasa yg anaknya sudah besar. Bila tgk avin pkai tshirt n jeans nih terasa mcm dia dah berumur 2-3 thn dah....owwhh.....times fly so fast....sungguh cepat masa berlalu kan...aku terasa mcm baru jer semalam dia berumur sehari but hari ini dia sudahpun masuk umur setahun 4 bulan.

Sesunguhnya benarlah bak kata² ygt erkandung dikitab kitab suci., ".....Demi masa sesungguhnya manusia itu dlm kerugian.................".

Camna?

6 Comments Uols:

ArELeEz said...

comeynye model cilik nih! suh catwalk sket.. hiks..

Nurmala said...

kalau rasa avin dah besar, apa kata bg avin adik?? hehe... gurau arr...!!

Ada Ayrissa said...

wah...kecik2 dah ader talent jadik model ek damia?

masviona said...

areleez:
:)...model nih so far catwalk xpandai lagi but klu soh joget....goyang gerudi u...hehee

nurmala:
ahakkksss..tgh berusaha gigih la ni mala...hehe

ada ayrissa:
jadi model kah???klu leh dah besar nnti xnak dia jadi model...ahakss

tuberose78 said...

thanks for the t-shirt.. comel jer.. mmg sesuai pakai ngan jeans gituuu!!

CuTeMiUt78 said...

betul viona.. kejap je kan masa tu berlalu.. sama la kita.. klu tgk aksi2 mirul.. cam tak sangka je..dia dah besar rupanya

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!