Header

Wednesday, January 14, 2009

Lagi kecur liur...

hahahaha...
Time n3 ni dh di publish, aku mayb dh smpi ke destinasi dituju.... temerloh.

Klu dh smpi temerloh, apa lg.. Kita pekene ikan patin gulai tempoyak laaaahhh!

Huhuhuhu....ntah2 time n3 ni publish aku tgh menketedarah x hengat..hahahha

So klu korang g temerloh, jgn lupa singgah warong pak usop kat bandar temerloh...

Gulai kawah patin tempoyak... Freshhh... Sluurrppppp

Ngencesss lagi wak!
Camna?

5 Comments Uols:

mamamia said...

wa sedapnyer ikan patin.. tapi kalau masak asam pedas pun sodap...

masviona said...

mamamia:
saya pulak yg kecur air liut nih....ahakss

masviona said...

prebetsabu mmg hantu ikan patin gulai tempoyak....klu k.nik tau dia nak dtg umah mesti nak masak gulai nih sbb dia tau mesti prebetsabu suke punya

ArELeEz said...

ayam lg besh woo.. heh3..
* tetibe..*

CuTeMiUt78 said...

uishh.. memang sedop ler ikan patin masak gulai tempoyak...klu makan perrgghhh.. mak mentua lalu pun tak pandang dah..hehh..heh..

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!