Header

Thursday, January 29, 2009

Milik Siapakah Hadiah Ini..?

Penantian suatu penyeksaan.....

yee.. aku tau n aku pon tak suke jua menanti nanti..
so penantian korang dah hampir tamat..

pemenang bg contest Pecah Otak tu dah ada dalam senarai...

tp aku bersifat kejam..

pagi² ni, apa kata aku hidangkan korang ngn hadiah yg bakal menanti pemenang pertandingan tu..

persembahkan... hadiah pemenang Pecah Otak




siapa yg bakal terima hadiah ni?
nnti korang tunggu CEO Masviona sendiri yg announce!

enggaaaaa.. enggaaaaa...

Camna?

4 Comments Uols:

nURmALa mAZLan said...

wah...
sapa lah agaknyer yg bertuah dapat hadiah dari CEO masviona ni ye

Nas said...

enggaaaa.. enggaaaa... mestilah org yang dinobatkan sbg pemenang yg akan dpt hadiah ni..

prebetsabu said...

nurmala: uhhuuh.. penantian akhirnya bakal berakhir arini... sian korang kan.. lama tunggu utk annouce winner pecah otak nih... sorry k...

Nas: ko mmg suke putar terbalik ayat.. padahal maksud sama je kan kan kan?

CuTeMiUt78 said...

uiishh.. bestnya.. sapa la pemenangnya tu.. nak tau gak

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!