Header

Wednesday, January 07, 2009

New District for MV.com

Dengan lafaz bismillah saya, selaku CEO masviona.com saya ingin umumkan disini bahawasanya bermula daripada hari ini uols sumer sudah boleh memasuki daerah baru dalam masviona.com ini.

A new district for MV.com ini terhasil sebenarnya tanpa dirancang pun, bermula apabila saya sendiri selaku owner mv.com ini mula merasakan sedikit terganggu apabila perlu menunggu terlalu lama utk downloading page sendiri kerana apabila saya selalu mengakses mv.com dgn hanya menggunakan handphone dan bila saya teringin utk menziarah dan melawat ke bloglist blogger² favvy saya sendiri saya perlu scroll terlalu banyak dan lama.

Jadi saya merasakan saya perlukan satu mekanisme lain utk memudahkan mv.com di loading dan juga mempercepatkan prosesnya. Maka dgn bantuan CTO mv.com dan juga saya sendiri maka lahirlah satu lagi daerah baru for mv.com ini.

Daerah ini dibina semata² utk menghimpunkan semua link² uols sumer dan seterusnya menjadikan ia sebagai tempat utk saya mengeratkan tali silaturrahim antara semua kerana sebenarnya selain drp saya dapat menziarah ke blog uols semua saya juga ingin menjadikan persahabatan di alam maya ini sebagai medan utk kita lebih utuh lagi kalu boleh dgn ikatan sebuah persahabatan yg jujur n ikhlas.

So uols sume dijemput n amat² dialu² kan utk tinggalkan komen sekiranya sudi menjadikan mv.com sbg sahabat anda...silakan kerana saya amat menghargainya...terima kasih...toche2x.....tenkiu...arigato n nandri2x....:)


Eewah!!!....ayat mmg skema habis.....saje nak test nahu n tatabahasa saya masih ummmphhh lagi or not...so rasanya leh dpt A1 lagi dlm SPM nih kan....so utk bahasa yg lebih dipahami.....jom uols....jom

KITA EXCHANGE LINK...jom!!!!

Jgn lupa tinggalkan komen coz lepas nih sume link yg ada di mv.com ini akan saya kemaskinikan di daerah baru ini.......so layan.....The MV.com New District!!!!!

TQ sume...:)...sayang uols sume




12 Comments Uols:

Aduka said...

follow
[LINK]

iTiK cOmEy said...

congrats!

@tune® said...

oo...saye nye link adekah?

syanis said...

yer nak join nak join... nak join

Aspalela said...

ok! i pon nak join.....

CuTeMiUt78 said...

emm... kita pun dah add dah

Anonymous said...

waaa... skang dah ada 'district2' dahhh... caya la..

Neeza.Areef said...

MV..link laaaa

Neeza.Areef said...

link sudah follow pn sudah..
lama dah..hehehee

Hijau Lestari said...

I already add your link madam.....please add me too...

Hernee Nazir said...

i follow u.. ;-p

amy said...

add me up.. tq

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!