Header

Friday, February 20, 2009

Haa.. tu la.. tidooo lagi!!!


Sebelum apape, biar la aku habiskan gelak aku dulu..

kahakhakah..

bukan apa..
sbenarnya aku terhibur kat masjid td.. uhuh

mana tknya.. ada kelakuan menggelikan hati berlaku depan mata..

aku solat jumaat kat masjid tentera kem sg besi...
tgh dok layan khtubah..
depan aku ada 3 geng askar..
muda2 lagi.. rekrut baru kot...

tgh2 khutbah tu, nak dijadikan cerita...
sorang mamat askar tu tertido terhengguk2....
lagi 2 org kawan dia tu dah sengih2..
pastu salah sorang tu pedajal yg tidoo tu..
dia pi segah kuat2.. pastu kata "oi doa dah doa"
huhuuhuh..
yang mamat tido tu terkejut dek kene sergah....
dan dan tu terus duduk tegak n tadah tangan berdoa..

huuhuhu..
time tu, kengkawan dia yg 2 org tadi tu dah berombak2 dada tahan gelak berdekah!!!
aku pun puas tahan nak tergelak..
org tepi2 dia pun sama gak...
memasing controllllll jeee...

hahahha..
lama gak la mamat tu mcm mamai tadah tgn duduk tegak...
pas dlm 10-15 saat cenggitu..
pastu dia pelik la tgk org lain tak doa pun.. dia jenguk2 org depan..
pon tak doa..
ahahhaha
terus dia usya maauutt kat kengkawan dia yg 2 org tu.....
yg 2 org tu terus gelak!!!



moral: JANGAN TIDO TIME KHUTBAH JUMAAT.. dan jgn main2 time khutbah!!
Camna?

6 Comments Uols:

tipahvogue said...

hahaha..tu memang klakau tu! saboooooo jek la!

@_da said...

hahah sib baik dia angkat tagn berdoa je.. sekali dia berdiri terus cam nak solat mau tergelak sekali dengan pak imamnya... hahahha

tuberose78 said...

sib baik xleleh air liuq... hahaha...

@t00neY r00neY® said...

aiseh...
batal x solat jumaat tuh?

CuTeMiUt78 said...

hah..hah..hah..hah.. sempat lagi tu

mummy Darin said...

sib baik ckp doa.. kalau tak.. mesti dia bangun terus angkat Takbir...

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!