Header

Saturday, March 07, 2009

Header terkini Masviona.com

Jeng jeng jeng..

Persembahkan header terkini n terbaru utk masviona.com!
Say NO to static header di mv.com uhuuhh..
lps ni header mv.com sume akan gerak2.... biar korang serabut!!!!!!
hhihihihi...

amacam?




MV ~~Green Around The World~~ PS ~AD
Camna?

12 Comments Uols:

ciare (^_^)v said...

wahhh lawonye =)

Uncle Dol said...

gerak2?? menciiiiiiii!!! tak suke!! =P jeles nih...

tggu la Uncle Dol buat yg gerak2.. pastu agak2 dh lame sgt dia gerak2 nnt dia meletop... hahaha.. baru gempak!! =P

gelak lg... hahahahahahahaha.. *ala2 dlm talian talipon hari tu*

CuTeMiUt78 said...

wah... tantek ler.. emmmm..ajar ler camne nak buat..nak gak ler..gerak2

@_da said...

Cantikla header baru nih... suka tgk... tp tak reti nak buat...

Ungku Nor said...

lambat la nak baca entri camni..
abih mata dok ralit nengok header jer..ihikss

TiNiE said...

jelesnyer..nak gak!!!

nazz said...

La.. ko tak nak aku baca entry ker.. aku asyik tengok header jer camner ni..?

a^T04 said...

wah..nak satu nak satu

IdaShah said...

canggih lah
camne nak wat tu

@t00neY r00neY® said...

wa..header gerak²

tuberose78 said...

ini sudah ada kemajuan ni!!
baguih.. baguih..

prebetsabu said...

dunia dah berubah............

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!