Header

Wednesday, March 25, 2009

JB...Tunggu Daku

Untuk makluman semua saya akan berada di sekitar johor bahru pada hujung minggu ini. Untuk kawan² blogger yg mahu berjanji temu sama saya.........yokkkkk....ahakss.

Ohhh JB nantikan kedatanganku.........:) Insyaallah jika tiada aral saya akan melawat seorang kawan semasa di matrik dulu bersama² anak kecilnya.....insyaallah.




-Sent via Nokia E66-
Camna?

6 Comments Uols:

SiS-lin said...

Nak ke JB ke PS...?Lin dok JB gak,kt Tmn Bukit Indah..ada umur leh la kita jumpa ek...nnti contact Lin ok..014-3103252

CuTeMiUt78 said...

wah.. nak ke JB ke.. alamak kita tak blk JB ler minggu ni.. oh tau sapa org tu.. klu sempat mai ler ke BP plak.. blh ler jumpa kan..

tuberose78 said...

pekena mee bandung muar johor pon sodap nih!!! uiissshhh... sedapnyer.. lapa laa..

irda said...

huhuhu...bila trip ke penang plak sis?

neezareef said...

aah ler trn ler bp jugakk

masviona said...

sis lin:
Insyaallah...if tak keberatan leh ajer sis weols menginap kat hotel mutiara nnti

cutemiut:
BP tuh tak jauh sgt dr JB kan leh ajer...:)

tuberose:
nak kena gi muar lak tuh...ahakss...kuang3x

irda:
mlm nnti prebetsabu ada kat penang lah irda

neezareef:
klu turun BP nnti saya cntct...:)

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!