Header

Wednesday, March 25, 2009

Off to Parit Buntar & Penang!!

Atas desakan kerja, aku terpaksa tinggalkan viona n damia..
kene g parit buntar n penang...

uhuhuh bukan lama pun..
balik ari je pun hahahhahaa...

k...

cau...

*viona, kita jumpe lewat tgh malam nnti ye.. muuuaaahhh!!!

MV ~~Green Around The World~~ PS ~AD
Camna?

7 Comments Uols:

TiNiE said...

jeruk salak satu!!!

atty's said...

jgn lupa bawa ole2..

tuberose78 said...

nak magnet!!! hehehe...

masviona said...

Tinie:
jeruk???heheh xde maknanya...agaknya time dia smpai sana plaza chowrasta pun dah tutup dah

Atty:
kty klu prebetsabu gi balik hari...dia mmg semata2 pulun utk urusan kerja jer xde makna ole2 tuh pada dia...hikss

tuberose:
sabor jerla....dia gi wat keje pastu balik xde nak singgah2 mana pun

irda said...

lor...blk ari je ke?
takpe,next time dtg ngan sis/damia n stay lama2 tau.

Uncle Dol said...

hmmmm.. kalau ole2 takleh, jeruk salak pon takleh..

Uncle Dol nak mintak RESIT TOL satu!! hehee.. agak2 sempat tak?

CuTeMiUt78 said...

oh..ingat g smpi berhari2... emmm... yelah tu

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!