Header

Saturday, March 21, 2009

Siapa punya??? Belon panas puuunyeeee...

sempat pose kat cermin b4 kuar...

Now we all otw g putrajaya nk tgk belooonnnn...

Yeay..


-Email sent via Nokia E71-

Camna?

8 Comments Uols:

CuTeMiUt78 said...

ewah..kemain lagi ya. sempat tu..

atty's said...

nampak mcm one family pakai sedondon..besh..gtu..

tuberose78 said...

mcm best jer tgk beloonnn....

SiS-lin said...

Nasib jauh,klu dkt Lin pun nk gi tgk belon panas tu...huk3x

p-na mama oja said...

p-na pun baru balik jer tgk balon panas tuh, tp xbyk sgt, ptg nnti bru diorg pasang byk..salah timing larr..ingatkn pagi pn diorg dh naikkan..huhu!!

@t00neY r00neY® said...

hix...
ske man belon rupenye

Ady Syam said...

a'ah laa semalam aku lalu di putrajaya pergi jpn ada urusan, masa lalu tu aku tgk ada belon besar!!! rasa macam belon yang org boleh naik terbang tu... selamat berhujung minggu guys!~

amoi said...

wah mana posting pasal belon panas??tak sabar nak tgk gambar..hehe...

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!