Header

Thursday, April 09, 2009

Hihihihihi...

Aku tgh tgk berita ni...

Sgt mengejutkan, ketua pemuda umno yg baru mng baru2 ni, xdpt jawatan as menteri or timbalan...

Instead, pencabar mamat tu, yg kalah masa pemilihan ketua pemuda, telah dilantik sbg timbalan menteri..

Padan muka khairi jamaludin... KJ!
Tu lla sapa soh amalkan politik wang aka RASUAH time pemilihan aritu... Hahhahaahahhaahhahahahahahhahaha...

Errr.. Mukhriz dilantik sbb najib nak wat baik ngn mahadhir kah....

Huhuhu hihihihi macam2...

Tp, aku suke konsep yg najib bwk.. Dia nak ukur KPI semua menteri,timbalan menteri dan penjawat awam...

Jgn hangat2 taik ayam mcm paklah dulu dah la..
Dulu "bekerja bersama saya" kata paklah..
Skrg, "satu malaysia" kata najib..

Dan dan tu, kat berita ni kuar cerita psl bank adik si najib ni... Cimb kepunyaan nazir razak..
Huhuhu dan dan tu kata takkan ada pembuangan pekerja dlm cimb pdhal sbb ni cimb dh galakkan staff utk amik cuti tanpa gaji berbulan2...

Itula dia kuasa dunia politik!

-Email sent via Nokia E71-

Camna?

6 Comments Uols:

iena hamdi said...

hahahhahahahhahaha

aku ingat aku sorang ke ketawa

Gieyana said...

oooo...citer psl politik erk..hehehehe...sypon raser smgat ler sket tgk perubahan kan!

Mummy Dasy said...

Me pun tersenyum ble dpt tau KJ xde ape2 jwatan as menteri..

ct rahani said...

macam2 hal lam politik nih..

shakirah said...

Salam masviona...

Aq x suke dunia politik yg gile kuasa....Pergi jalan la....
Alamak....cabut...

rasp said...

mainan politik nie mmg fenin..memasing pasti ada agenda masing2..

kita nie warga malaysia hanya leh berdoa yg terbaik je lah utk kita semua kan...

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!