Header

Friday, April 10, 2009

Jom Teka-teka

Hihihiii...

jumaat kan arini.. jom kita santai² sat ek..

ada suatu ari tu aku snap gambar ni...
dan skrg aku nak korang teka apakah dia gambar ni....


senang je pun...
jawapannya aku akan publish petang nnti jam 5.00 ok guysss n galssss...

errr.. takde adiah...
just nak mesra2 teka2 ngn korang je...
ok la tuh kan...

MV ~~Green Around The World~~ PS ~AD
Camna?

10 Comments Uols:

masviona said...

hukkkksss....alahai teka teki plng senang abad ini....adake ini pun leh jadi teka teki...huhuhuhu

Lina said...

lina tgk cam button lappy ja...

nURmALa mAZLan said...

adoi...
pagi² ni lemau pulak kak..
x dapat nak teka..huhu~

@LiYaNNuaR said...

nampak mcm main hole aje... hahaha... hentam je nih..

syanis said...

ain rasa.... lubang sinki... muhahahahahhahaha

neezareef said...

on off button kt lp yg dah ilang gambonye sbb asik ditekan2 salu kan..kan kan

pollicino said...

I have visited your very interesting blog.Do You want visit the my blogs for an exchange visit?Grazie.
http://internapoli-city.blogspot.com

nakeisha said...

huih..abstract sungguh ye.aaaa~ ape eh?mcm penah ku lihattt~benda ni besor ke kecikk?bg la hint!

nakeisha said...

ni butang2 kat kete kah?

nakeisha said...

ke papan pemotong???

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!