Header

Friday, April 03, 2009

Masak n Makan

sempat aku snapkan picca nih sementara nak tunggu prebetsabu tuh kan

Lepas jer prebetsabu abis mengurut semalam, weols sekeluarga pun menjamu selera. Alhamdulillah kenyang.......syukur ngan rezki Allah Taala nih.


Aku masak sayur campur nih

ayam masak kicap bersama² soohoon

air weols semalam

n tak lupa papadom nih yg dah tinggal sket nak kena soh bibik goreng lagi nih.

Alhamdulillah kenyang weols semalam.........tp tuler ada benda yg tak menceriakan aku sangat...huhuhuhu.

Sebab apa???

Prebetsabu demam balik lah.....baru jer baik demam, semalam demam balik....adoyaiiii. Lepas mengurut tuh aku dah nmpk lain jer muka dia. Aku agak nih mesti sebab kena hujan petang semalam nih. Dia ke opis client kat PJ semalam......huhuhuhu

Jadinya semalam weols masuk bilik dan melabuhkan tirai awal lah coz prebetsabu pun tak larat kan....huhuhu sian dia. Aku doakan moga dia cepat sembuh...:)



MV ~~Green Around The World~~ PS ~AD
Camna?

6 Comments Uols:

atty's said...

rajin sungguh mas memasak..

ps demam..semoga cepat sembuh..cocer sekrg tak menentu..suh minum air byk2..

Dee said...

sian pb..moga cepat sembuh ye..

masviona said...

Atty:
xdelah rajin sgt pun kty....tgk mood n permintaan gak kalu idak tuh makan luar jer...hehehe

ituler pasal sian dia...huhuh.moga cepat sembuh



Dee:
pb...hehehe PS lah kak
tuler moga dia cepat sembuh

neezareef said...

pantang tul npk ayam masak kicap nih...ai antu kicappp !

a^T04 said...

memg akak rajin (^_^)
sedapnye nmpak seme mkanan tuh

CuTeMiUt78 said...

uish.. kesian prebetsabu.. suruh minum 100plus ngan air masak byk2.. sekarang ni nak kena jaga2 gak kan..

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!