Header

Friday, April 24, 2009

Satay Kajang

apasal lah time nih prebetsabu gi snap entah apa yg aku ckp ngan avin damia tuh...hiksss


Malam dulu semalam tuh....mlm kamis lah...hehehe. Hajat aku untuk makan satay adalah kesampaian....huhuhuhu. Asalnya aku teringin nak makan satay bila tgk kat blog sorang mmbr blogger (lily lotus) nih ada stori mori psl dia makan satay. Satay kajang Hj Samuri sudah pasti menjadi pilihan kitaorg lah kan...:)

Tapi dek kerana aku pun dah agak kenyang ditambah lagi dah memang agak lewat malam kan makanya aku hanya dapat menghabiskan 4 cucuk satay ayam sahaja. Aku mmg kalu makan pilih satay ayam jer, daging aku n prebetsabu tak brape berkenan sket. Makan cuma tak berapa gemar jer....:). 4 cucuk tuh cukup mengenyangkan aku lah.....so tq pd yg membelanja...hiksss.

Lepas makan² tuh terus masing² balik kerumah..aku dah ngantuk gile babas dah tuh. Sampai umah jer aku rasa terus naik atas masuk bilik.....masuk bilik air buang² apa yg patut bersihkan memana yg perlu terus panjat tilam n zzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZzzzzzzzz.

Untuk uncle dol avin damia terima kasih daun keladi ye....hehehehe. Pesanan buat aunty yah jgn jeles eh....ahakss







MV ~~Green Around The World~~ PS ~AD
Camna?

5 Comments Uols:

atty's said...

apsal tak ajak..kalo tak mesti leh licin ye..ehhehehe.

iena hamdi said...

ish makan tak ajak... aku suka satay perut

mazzura said...

sedapnye satay tuuu..

[S]itie [B]Um [B]Um said...

nk satay!!

CuTeMiUt78 said...

uishhh.. sedap tu.. nak gak

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!