Header

Wednesday, April 08, 2009

SNIPPETS: Hidup tanpa utang...

Bestnyalah kan if kita bole hidup tanpa utang...

Financial freedom la org kata...

Tahun ni, antara wishlist kitorang d Mv.com ni ialah utk mencuba membebaskan diri dari rantaian hutang..

Mmg agak mustahil utk lps 100%, tp kita cuba sehabis daya..

Alhamdulillah smlm kami dh mula mengorak langkah menuju penghapusan hutang...

Nanti aku cerita pjg lebar ek hutang apa yg dh dilangsaikan....

Now otw g opis... Huhuhu...
Kene ikut jln jauh sbb jln lobang tu dorang tgh repair...

-Email sent via Nokia E71-

Camna?

1 Comments Uols:

atty's said...

kty alhamdullillah..tinggai utang kete je..tu pun gatai nak amik..heehhe..

umah dah abih..tp umah kecik/buruk..je.tapi bersyukur sgt

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!