Header

Tuesday, April 14, 2009

Video Ekslusif

Saksikanlahhhhhhhhhhhhh................opppssss dah jadi cam lagu si iwan dangdut tuh plak lah. Oklah malas nak corat coret lebih² so uols tgk sendrik jerlah ek...:)








MV ~~Green Around The World~~ PS ~AD

Camna?

9 Comments Uols:

Ms.Lilies said...

hehehehe....cute je dia

prebetsabu said...

huhuuh perhatikan pada minit ke 00:58... damia sempat pdg kamera n say "miillee"..

huhuuhuh.. saboo je la..

tgh2 cuak tatau apa yg bakal berlaku tu pun dan lagi dia nak pose..

atty's said...

berpusing-pusing damia..

irda said...

so cute.Windu le kat damia!!

prebetsabu said...
This comment has been removed by the author.
masviona said...
This comment has been removed by a blog administrator.
masviona said...

Ms.lilies:
hehehe...tu ler pasal....geram jer nak gomel2 dia...ahaksss

prebetsabu:
betul ke minit 00:58 v rasa minit 00:52 lah b dia sebut mmiiiillleeee tuh...hiksss

masviona said...

atty:
pusing² sebab cuak tuh...hehehe

irda:
ahaksss...cute kan

mazzura said...

comelnya lahai..mmg susahkan kalau nk potong rambut..sama la cam akma..kalau mikhail ok je..baik je duduk..

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!