Header

Monday, May 04, 2009

Aku tertipu oleh sabtu...

ini lah dua 2 notis yg mengatakan aku ada surat berdaftar yg perlu dituntut di pej pos semenyih..

punya lah aku teruja sabtu lps nak g pejabat pos...
sbb ada 2 surat berdaftar utk aku..
waahhh terasa mcm glamer je sampai 2 surat daftar...
huhuuh..

teruja + gerun sikit.....

sbb sblm ni pun dapat gak surat bdaftar camtu..
pegi je collect kat pej pos, kerani pos tu kata... "oh surat saman trafik"
ceessss....
aku igtkan dapat kiriman cek ke, kiriman kata aku menang kete bmw ke... hahahaha..
mat jenin..

so harap2 la surat kali ni adalah bukan surat saman lagik..

so pagi sabtu tu aku bergegas ke pejabat pos di semenyih...
berkobar2 n tak sabar nak tau apakah gerangannya surat itu..

pelik...
aku dah pelik bila sampai2 je kat pej pos tu, pintu sume tutup..
lengang.. sunyi...

sekali baru aku tersedar....
yang ari sabtu itu adalah sabtu minggu pertama..
pangggggg....
tamparan hebat..
penat2 je berkobar2 gi pej pos semenyih tu..
leh lak lupa pej pos tutup pada sabtu minggu pertama...

dah jelas n nyata dia bgtau, TUTUP: SABTU MINGGU PERTAMA & CUTI AM...

wawawawawawawa.... dunia adalah kejam..
hahahaha..

MV ~~Green Around The World~~ PS ~AD
Camna?

7 Comments Uols:

@tune® said...

dunia xkejam
pej pos tuh yg kejam

iena hamdi said...

hahahhahahahahahahahahahahha

aku ketawa ajer la eh

Aspalela said...

wakakakakka...
doa2 le manyak2....mana le tau dpt peti ais 2 biji...kui3...

tini said...

adoi!!! penat aku gelak guling-guling !! kah ! Kah ! Kah !

prebetsabu said...

@tune: hihiih... ke diri aku sendiri yg kejam sbb tak alert...

iena hamdi: jgn terbahak2 sgt.. nnti tersedak....

prebetsabu said...

aspalela: smlm aku dah g amik surat tu.... nak tau apa yg aku dapat? nnti la aku publish n3 pasal tu.... ;(

tini: elok2 jgn terguling2 sampai kat tangga opis kang jatuh ditimpa tangga...

tuberose78 said...

keh.. keh.. keh.. lenkali buat la slalu..

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!