Header

Friday, May 22, 2009

Eh Jumaat ke?

Wah..
Pejam celik pejam celik dh jumaat rupanya arini...

Wahwahwah...

Best best...

Selamat berhujung minggu buat korang..!


-Email sent via Nokia E71-

Camna?

9 Comments Uols:

Mya said...

selamat hari jumaat viona & prebetsapu! :)

neezareef said...

jap je dah jmaat

tuberose78 said...

alaaaa.. nak cakap yang korank dah tak sabau nk gi beijing ler tuuu..

LorLipOp ProPerties said...

beijing?
patut laaa...
haha~

Ada Ayrissa said...

hehehhe..syoknya cutiiii...

rahma said...

yuhuuuu happy weekends everyone!!!

and hujung minggu viona n family bercuti ke beijing kan??? so, wish u all a happy holiday, take care, n save journey!! ^0~

CuTeMiUt78 said...

selamat berhujung minggu utk korang gak

rasp said...

tu la kan sis, jap je dah jumaat...
have a great wiken sis :D

Uncle Dol said...

Jumaat ke? sorry la.. saya kat London ni baru hari Khamis.. *haha*

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!