Header

Tuesday, May 12, 2009

TERKINI: Rayuan Gombal

Peninng.. pening...

dalam kol 1pm ++ tadi...
dato seri zambry wat rayuan kat mahkamah rayuan...
rayuan utk penangguhan perlaksanaan keputusan mahkamah tinggi KL yg mengisytiharkan Dato Nizar sbg MB yg sah..

adooii...

pelik betul la mesia ni..

so.. skrg ni MB Haram Zambry jadik Halal sekejap sementara mahkamah rayuan tetapkan tarikh sampai bila...

adooii..

ikut hirarki, mahkamah rayuan adalah mahkamah yg punyai hrarki lebih tinggi dari mahkamah tinggi...

so kene ikut keputusan mahkamah rayuan la skrg ni sehingga diberitahu tarikh..

waakakkakka...

so lambat la lagi nak bubar dun kot...

pelik tol BN ni...
nak sgt kuasa tak hirau dah kat rakyat perak..

ciiittt

MV ~~Green Around The World~~ PS ~AD
Camna?

3 Comments Uols:

Ada Ayrissa said...

ntah apa2...
buat semua org penin...

Alya ^ Marlyna said...

tak paham la sy ngan dorang ni. dok berebut kuasa...tak kemana la pembangunan perak tu..

tuberose78 said...

tak paham la derang nih...

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!