Header

Wednesday, June 10, 2009

Burung apa? Burung apa?

Eh korang....

nak tanya sikit...

burung aper kaki dier kat kaki, sayap dier kat kaki, paruh dier kat kaki, mata dier pun kat kaki?

ngeh3...

MV ~~Green Around The World~~ PS ~AD
Camna?

11 Comments Uols:

viruspadu said...

itu burung kena pijak tuuu

ihkkhihkhihk

~ain said...

burung cacat!!! hahahha

T.O.P.E.X said...

burung yang kena lenyek ngan tayar.
kan3?
kakakakaka tak tau~

atty's said...

itu burung kena H1N1..heehhe

neezareef said...

burung dikaki..huhu

tini said...

burung kat kaki... ... er... ko pernah tengok tapak kaki saiz 10 tak ???

Aspalela said...

Mesti baru terpijak burung ni....

Malang sungguh la burung itu...

:p

Sis-Lin said...

itu burung x de body tu,semua dh kt kaki,terpeleot ke body dia..dok buzy body jek..hahahahahaha

MaMa aYiN_FaSHa said...

Burung dilahirkan cacat...semua dok kat kaki..hua..hua..hua..

MaMa aYiN_FaSHa said...

ha..ni jawapan yazie lak..dia kata..bo-hong kuat..hahahhaa...

prebetsabu said...

hahaha..

jawapannya ialah BURUNG YG KENE PIJAK....

tahniah pada yg jawap ngn betul..

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!