Header

Saturday, June 13, 2009

LIVE: Bila sepupu jupe sepupu...

Tgk gelagat dorang ni, teringt lak zmn kita bbdk dulu..

Mmg pantang if dpt kumpul sesama sepupu...
Especially if dpt conquer bilik...
Sure havoccccc...

Org lain sebok ngn aktiviti kenduri, dorang sebok ngn aktiviti melasak sesama sendiri...

Habis di lanyaknye katil tu...
Siapa yg kene kemas lepas ni?

Hahahahahha

-Email sent via Nokia E71-

Camna?

2 Comments Uols:

zino said...

sekarang zaman dia org biar kan je lah hehe

prebetsabu said...

zino: kami hanya pantau dari jauhh je.. agak2 dah over melompat sana sini, sound2 sikit takut jatuh katil lak kang... bbdk klu dah main tu tak igt bahaya dah...

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!