Header

Wednesday, June 10, 2009

Petai alahai....


Rsnya mcm dah lama gille aku tak pekene sambal udang petai...

Infact rsnya dh dkt 2 bln tak jamah petai..

Petai ialah antara menu ulam feberet aku...
Dulu aku kureng suke sayur apatah lg ulam...
But sejak kenal viona, amat suke ngn ulam !

Selamat berpetai........

-Email sent via Nokia E71-

Camna?

12 Comments Uols:

MaMa aYiN_FaSHa said...

wah..best2..sambal petai...tp yazi mmg anti la..susah ntul nk masak petai sekarang..yazi x kasi..tapi fair la kan..ieda x suka dia mkn durian..dia lak x bagi ieda makan petai..

~ain said...

Saya tak suka petai.. Dan saya akan masam muka kalau suami saya makan petai. Kenapa? Heheheh

mAr@ZiEy said...

Walaupun petai bukan ulam kegemaran..tp bile wat sambal udang petai..mmg akan ku telan..heheh...

MV sje je wat terliur..balik ni cari petai la kat Jalan Reko..ehehe

atty's said...

lapoq peyut den hah nengok petai..
lagi besh kalo sambal udang petai..

Dee said...

fuh..kalo sambal petai udang/bilis..petainya dikikis..potong ngan kulit2 skali..lg marbeles!!

rasp said...

i pun dah lama tak pekena petai..
kalo dpt yg lemak2 tu, perrrgghh!! terkecur2 :D

amizah said...

bestnyerrr petai buat ku terliur...balik kijer nnt nak gi cari petai nak buat sambal udang la...mcm beshh jer

Gieyana said...

perghhh dh rasa lapor ler plak tgk petai itewww!!huhu

kojah said...

fav sy gakkkk...!

lily lotus said...

yummy! tak kenal maka tak cintakan...

joegrimjow said...

nakkkkk

mummYaeesh said...

sedapnye smbal petai!sbb ahkau tak makan petai maka jarang giler beli petai!weols ala2 senasib dgn emakku, sbb bapakku jua tak makan petai!adeh..

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!